آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

   توجه                                            توجه                                                                       

مسابقه ی بزرگ:

من یه دختری هستم که زندگی برام یک نواخت شده همه جا می رفتم همه کارم می کردم ولی همش تکراری شده.. به کسی که بهترین راه حل یا سرگرمی رو پیشنهاد کنه جایزه تعلق می گیره....

 

مسابقه ی هوش:

 

اون چیه که فقیرا دارند ولی نمی خوانش...

 

پولدارا ندارنش ولی نمی خوانش...

 

از خدا بهتر هست .....

 

از شیطونم بدتره .....

 

جوایز برندگان:

 

نفر اول:دعوت به شام در یک مکان با صفا یا هتل

 

نفر دوم:10 ساعت کارت اینترنت (از هر مدلی که میلتون)

 

نفر سوم:20 ساعت کارت اینتر نت شبانه(از هر مدلی که میلتون)

 

اگر عزیزانی که جایزه را ببرند در شهر شیراز نباشند هدایای انان به درب منزل فرستاده می شود؟

 

شرایط شرکت کنندگان در مسابقه هنگام نظر گذاشتن(جواب):

 

1- لطفا نام  ونام خاانوادگی خود را دقیق ذکر کنید.

 

2- لطفاآدرس ایمیل یاآدرس وبلاگ خود را دقیق ذکر کنید.

 

3-فقط می توانید 2 جواب را بدهید و کنار آن ذکر کنید که مربوط به کدام مسابقه است.

 

4- از عزیزانی که دارای چندین ایمیل هستند مثل  آقا فرشیدخان  خواهشمندن با یک ایمیل جواب را بدهند.

 

 

نتایج برندگان تا آخر شهریور امسال یا زودتر در همین وبلاگ اعلام خواهد شد.

نظرات 12 + ارسال نظر
ساناز چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ق.ظ http://lonely.myblog.ir

به نظر من خودکشی بهترین راه....!!(شوخی میکنم ها!)

ولی تمام این چیزها به خود ما بستگی داره...یعنی منظورم این هست که هرجور که دنیا رو ببینی همون جوره...
اگه شما به خودت تلقین کنی که دنیا خیلی چیزهای زیباتر و بهتری هم داره و در جستوجوی آن باشی ...درست میشی! ودیگه دنیا کسل و خسته کننده نیست.!

افشین چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:12 ب.ظ http://o0oafshin.blogsky.com

جواب مسابقه ی بزرگ : یه سر به تبریز بزن چون هر روزش با دیروز فرق می کنه ...
اما مسابقه ی هوش : فک کنم بدهکار باشه ....
یالا ما منتظر جایزه هستیم .. هیچ جا نمی ریم ....همین جا ستیم

آیدا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:38 ق.ظ

مارال من تو رو می کشم ۱۰۰ دفه بهت گفتم از خدا بهتر و از شیطون بد تر ولی بازم گند زدی خنگول جان....
این چرت و پرتا چیه که نوشتی....
شوخی بود به دل نگیر شریک عزیزم..

محمد شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ق.ظ http://cafenetpars.blogfa.com

یا سلام خدمت سردبیر ان محترم

به نظر من همین شرایطی که داری بهترینه اصلا هم نمی خواد فکر چیزی رو بکنی تا وقتی که دانشگاه قبول شی
خوردن و خوابیدن بهترین فکره . من که خودم می میرم واسه اینجور موقعیتها.

پوریا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام .میدونم تعجب میکنی ونظر من را تایید نمکنی ولی من میگم تا ایدا هست زندگی باید کرد. میدونی زندگی اتشکدهای دیرینه و پا برجاست....................................میتونیم بهتر این باشیم.امیدوارم همیشه خبرهای خوبی از موفقیتت بشنوم

میلاد سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ق.ظ

میلاد سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ق.ظ http://behtarinsite.blogsky.com

سلام.بار قبل دستم رفت رو اینتر و نتونستم چیزی بنویسم.
به نظر من یه ماه موبایلت رو خاموش کن و برو به هر جا که جیبت جواب میده.
شمال آنتالیا قبرس جزایر قناری

سمیرا پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:01 ق.ظ http://beautiful-creator.blogsky.com

به نظر من اون سادگیه

پیمان پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ق.ظ

سلامی چو بوی اشنایی
منم با نظر سا ناز موافقم خودکشی بهترین راحل مطمین باش خودم هم تضمینش میکنم
حالا راهای مختلفی برای خودکشی داری
۱.میتونی خودتو تو اتاقت دار بزنی دردش یک ثانیه هست
۲.برو عقب محکم با سر بیا تو دیوار البته یکم بیکلاس ولی ضربه مغضی بعدش هم کما بهدش هم دیار بانی
۳.قیافه محبوبه رو تو خواب ببینیاز کاووس هم بدتر تو خواب میمیری بدون درد
۴.برو بالای پشتبوم شیرجه بزن پایین بعد بگو رفتم زیر ماشین
۵.مرگ موش بخور
۶.با عینک دودی برو زیر یک ماشین باکلاس یک چیزی هم گیر بقیه بیاد دعات هم میکنن
۷.ولی اینا همش به خودمون بستگی داره هر کودمش رو که دوست داری انتخاب کن
این همه تنوع هست دیگه افسردگی نداره
به حرف اینا هم گوش نده تلقین پلقین هم بنداز دور
ایشالا ما هم یک حلوایی بیفتیم شما هم برید تو بهشت
فقط بخاطر خودت بود نه جایزه
میخوای بمونی که چی؟

علی ۱ جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام
به نظر من برو شوهر کن یا برو آدم بکش بعد بخورش و یا برو دزد بشو.اگه هیچ کدام جواب نداد برو پیش دکتر

علی.ز یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام مارال خانم
ببین اگه واقعن جایزه ای تو کاره من نظرم اینه که اول تو باید ببینی از چی و چه کاری خوشت میاد.
ببین با دقت توجه کن :
ادما به خاطر نداشتن هدف اینجوری میشن
ناراحت نشو و بهترین ارزوها و رویاهات رو جدی بگیر
اگه خواستی میتونم کمکت کنم
شاد باشی


(رضا) سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ق.ظ http://amskill.blogfa.com

به نظر من اگه میخوای زندگی برات یک نواخت نباشه بیا داخل گروه Amskill بعد دیگه زندگی برات یک نواخت نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد