آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

من دیشب قلب یه آدمو شکوندم...مجبور شدم.. 

حالم خرابه.......................... 

بزرگترین گناه من توزندگی شکوندنه قلب کلی آدمه(البته غیر عمد) 

آهایییییییییییییییییی 

آدم هایی که قلباتون شکوندم منو ببخشید...

نظرات 4 + ارسال نظر
mxu جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام
آخـــــــــــی ... قلب شکوندی ؟ خوب اشکالی نداره که . آدمی واسه قلب شکوندن ساخته شده دروغ میگم بگو میگی ...
تازشم تو که عمدی نشکوندی که غیر عمدی بوده . اشکال نداره .
سعی کن دلشو دوباره بدست بیاری و قلب شکوندشو تیکه تیکه بهم بچسبونی . همه چیز میشه مثل قبلش .
قلبش میشه دوباره مثل روز اولش
اون پایین ها هم مطالب جالبی بود
ذخیره میکنم شاید یه روز خوندمشون
نماز روزه هاتون هم قبول باشه ا رو هم از دعای خودتون بی نصیب نذارین
راستی ما هم یه مارال تو دانشگاهمون داریم خیلی دختر خوبیه ولی نمیدونم چرا ملت دانشگاهمون .....
بی خیال
فعلا بابای .

admin جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ق.ظ http://www.iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

max دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.cafenetpars.blogfa.com

شانس آوردی که بزرگترین گناهت همینه

من که نمی بخشم

البته بیشتریا حقشونه که قلبشو شکستیده شود

مهسا دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ق.ظ

اااااا

به همین راحتی!!!
منو ببخشین!!!؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد