آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

سلام

سلاممممممممممممممممم

 

ببینم چقدروقت چیزی برای وبلاگ ننوشتم.

 

آهان! دقیقا یک ماه و سه روزو2ساعت و..

.. 

خوب بی خیال بزارید براتون یه چیزی بگم امروز رفتم یه تئاتر دیدم تو دانشگاه علوم انسانی (صدرا).

 

از طرف کارگردان رسما دعوت شدیم.

 

اول که رفتیم انتظار یه سالن بزرگ پر از صندلی داشتیم .(چون ظاهر دانشگاه خوب بود).

 

بعد از یه رب رفتیم تویه اتاق (امکانات درحد صفر).

 

اول گفتم پاشم برم ولی گفتم:ببینیم  این بچه های تئاتر چند مرده حلاجن؟؟؟؟؟؟؟

 

دمشون گرم.....

 

عالی بود.اسم این نمایش دو پرس روزگار تلخ بود.(کاری از گروه مهر و ماه)

 

.قبل از اینکه ببینمش  گفتم چرا اسمش دو پرس چلو کباب یا دو پرس جوجه کباب نیست؟(چون من شکمو هستم)

 

ولی بعد از دیدن نمایش فهمیدم اسمش خیلی بهش می یاد.

 

من از نمایش بدم می یومد و تا حالا یه نمایشم ندیده بودم ولی من عاشق این نمایش و این بازیگرا شدم..

 

وقتی تئاتر شروع شد دیدم واییییییییییییییی  محشر....

از اون تئاتر ها بود که بازیگراش محشر بودن...دلت می خواست زارزار گریه کنی .......

این تئاتر در مورد یه زن بود به نام بانوبه  قول خودمون گول مردا رو خورده بود

دیگه چشم دیدن مردی رو نداشت و از اون زمان این زن سیاه می پوشید و ماه گرفتگی تمام اون سرزمین گرفته بود.

 

این  زن می خواست خودشو بکشه که ناگهان تلخکی برای نجاتش ظاهر شد این زن

 

به تلخک گفت که باید این سرزمینو از ماه گرفتگی نجاب بده .تلخک به ماه رفت ولی

 

ماه از اون خواست تا پیشش بمونه .تلخک گرفتار حیله ماه شد و وقتی به زمین

 

اومد بانو از موضوع بو برد.ولی تلخک دیگر زنده نبود.

 

در حین این ماجرا تلخک در یه نقش دیگه رول بانورا به این دختر پیشنهاد کرد.

 

یه کم توضیحش مشکل و من چیزی از تئاتر نمی دونم.

 

این تئاتر خیلی دردناک بود ولی عالی اجرا شد تلاش کارگردان .بازیگران و بقیه کاملا نمایان بود.

 

دلم می خواست همون موقع برم تغییر رشته بدم ولی دیدم من آدم تئاتر نیستم.

 

اول که وارد شدیم چند تا بروشور بهمون دادن که جمله های باحالی توش بود:

1-به رمل واسطرلاب سربه آسمان بردم.

 

2-کی آبستن شد از تهیت که ما خبر نداریم؟

 

3-خیال من.ایمان بیاور به رنگ من.

 

4-عزیزم بذار روزگار همیشسه همینجور بمونه.

 

راستی بزارید بگم این نمایش خیلی برام سنگین بود هنوز داغونه داغونم.

راستی از کارگردان آقای اسماعیل زاده خیلی سپاسگذارم برای دعوت ما.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ

پایگاه مقالات خارجی

آیا از یافتن متن کامل یک مقاله برای رساله، پایان نامه و یا تحقیق خود نا امید شده اید؟
پایگاه مقالات به شما کمک میکند تا متن کامل مقالاتی را که میخواهید بدست آورید .
به کمک پایگاه مقالات دسترسی به متن کامل بسیاری از مجلات انگلیسی زبان در رشته های مختلف نظیر پزشکی و رشته های وابسته ، رشته های علوم پایه و مهندسی (شیمی ، فیزیک، ریاضی ، زیست شناسی ، آمار ، الکترونیک ،برق، معماری و ...) امکان پذیر شده است.
جهت تسهیل کار ابتدا مقاله مورد نظر خود را از طریق موتور های جستجو گر بطور کامل جستجو کنید و تنها در صورتیکه مطمئن شدید که دسترسی به متن کامل مقاله در ایران امکان پذیر نمی باشد با ما تماس بگیرید.
مشخصات کامل مقاله یا مقالات مورد نظر خود را بصورت زیر بنویسید :
نام و نام خانوادگی نویسندگان مقاله ، عنوان مقاله ، نام کامل مجله ، سال انتشار ، شماره دوره ، شماره مجله و شماره صفحات .
لیست مقاله یا مقالات مورد نظررا به آدرس زیر Email نمایید.
مشخصات کامل خود را با ذکر شماره تماس و آدرس پستی نیز ارسال نمایید تا با شما تماس گرفته شود.
هزینه هر مقاله حد اقل هر صفحه 1000 تومان میباشد که هزینه پیک نیز به آن اضافه میگردد. ( برای مثال یک مقاله 5 صفحه ای = 5000 تومان + هزینه پیک )
از هر شماره یک مجله بیش از یک مقاله ارسال نخواهد شد. مقالات به فرمت pdf یا Html در CD ذخیره و با پیک موتوری برای شما ارسال خواهد شد.
آدرس تماس: payegahmaghalat@gmail.com

hiva جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.elonboyco2.blogfa.com

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤آپ کردم¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

شال و کلاه جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.shalokolah.blogfa.com

سلام.

مرسی که اومدین.من واقعا خوشحال شدم.

شما را لینک کردم.

از نوشتن مطالب زیبا تون ممنون.

انشا الاه ما بیاییم کا رهای شما را ببینیم.

hiva شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.elonboyco2.blogfa.com

سلام خوفی؟مرسی اومدی پیشم.منم مثل تو 19 تهرون رشته کامپیوتر.چه باحال.میسی بازم پیشم بیا okمنتظره نظراته قققققققققققشششنگت هستم.بابای.

رضا دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.nashtaran.blogfa.com

سلام خیلی الی بود ساری به مانام بزان

رضا دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.nashtaran.blogfa.com

سلام خوبی خیلی الی بود

باغ رویاها پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام . خوبی؟میبینم که امدی دانشکده و تیارت دیدی.ولی خودایش کار بچه هایی که ۱۴ شهریور نمایش داشتن عالی بود.راستی ممنون از اینکه به من سر میزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد