آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

 

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد

عجب از محبت من که در او اثر ندارد

غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد

دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد

 

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم

از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم

تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبیم ‏

شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم

                  

هر چند که از آینه بی رنگ تر است

ازخاطر غنچه ها دلم تنگ تر است

بشکن دل بی نوای ما را ای عشق

این ساز، شکسته اش خوش اهنگ تر است

             

 اما م جمعه اردبیل فرمودند :

هنگام نوشیدن آب سه تا بسم الله بگویید

زیرا در آب سه تا جن هست .

دوتا هیدروجن یکی اوکسی جن

             

بچه اصفهانی از باباش سئوال میکنه

بابا چرا ما هم مثل مردم با کشتی سفر نمی کنیم ؟

باباش میگه خفه شو شناتوبکن

             

رشتیه کتک می خوره میگه:

صبر کنید پسر بزرگم بیاد, حالتونو می گیره,

شما حریف کردها نمی شین

            

خیر مقدم .......

 

وای اگر یاسمنگولا حکم جهادم دهد...

 

ما هم اکنون اولین اقدام خود را بر این وبلاگ نهادیم

تا بار دیگر از محضر محترممان فیض ببرید

و نسیم گل روی ما را ا ستنشاق کنید

و دیده تان بر جمال نوشته های بی کران ما روشن شود

مگر به راه را ست هدا یت شوید

و به جرگه فدا ئیان مکتب یاسمنگولیزم  بپیوندید

واندک مجالی بیا بید برای رهایی از پریشان خاطری

و طعم دل ا نگیز خوشی ، کام ها یتا ن را نوازش کند

البته زیر سایه پر فروغ ما !

اول از همه باید به " د ین " من ایمان بیارید

تا با هم مشکلی نداشته باشیم

و شما هم هم در دنیا هم در آخرت جمیعا رستگار بشید

از این به بعد تا منو می بینید باید سریعا تعظیم کنید وسجده برید

آخه من رهبر مکتب یاسمنگولیزم هستم

منو باید این طوری صدا بزنید :

" والاحضرت یاسمنگولای اعظم زی زی گول آبادی اصل شیرازی"

پشت بندش هم ، مکررا صلوات و رحمت الهی نثارم کنید

اینا که همش شوخی بود

واسه رستگاری روحتون و

شکوفا شدن لبخند گوشه لباتون

مردیده شدم از بس قربون صدقه خودم رفتم

اول باید بگم آیدا جون و مارال جون دست شما مرسی

که راهم دادید تو وبلاگتون .. .

انشالله که اهدافتون در مورد پذیرش من ، شوم نباشه!

اجرتون با امام حسین

سپردمتون به دوازده تاشون

در پناه حق

و دوستدارتون : یاسمنگولی گوگوری مگوری زی زی گول آبادی اصل شیرازی

 

 راستی شعار مکتب یاسمنگولیزم رو یادم رفت نگارش کنم :

 

" وبلاگ به نظراتشه که وبلا گه ، و الا حسن کچل خودمون هم چیزی از رونالدو کم ندا شت"

 

انشالله تعالی که گرفتید من چی وگوئم

پس تا عرق یاسمنگولی خشک نشده

حقش رو بزارید کف د ستش

تا اون دنیا قرین رحمت بشید انشالله تعالی



 

 

 

 

 

 

 

 

 

جواب...........

سلام.........

جواب مسابقه هوش هیچی بود......

چون هیچی رو  فقرا دارن ولی نمی خوانش.

پولدارا ندارنش و نمی خواهنش.

هیچی از خدا بهتر نیست واز شیطون بدتر نیست!!!!!!

می دونم فکر می کنین سر کا ریه ولی اگه فکر کنین این جواب

منطقیه!ولی برنده نداشتیم.

اما......

 برنده  مسابقه سرگرمی... 

می دونم جوایز قابل شمارو نداره....

با علی .ز موافقم من هدف ندارم.(زدی به هدف..ولی راه حل؟؟)

با علی.۱ موافق نیستم چون نه من قاتلم نه قصد ازدواج دارم.

با پیمان و ساناز موافقم خیلی به خودکشی فکر کردو ولی من ترسو تر

از این حرفام(پیشی من اول حلوای تو رو می خورم)

با میلادو افشین موافق نیستم چون من منتظر کسی هستم نمی تونم

برم سفر..و موبایل هم ندارم.

با پوری هم مخالفم چون آیدا کاری برام نمی تونه بکنه؟

با محمد موافقم تا دانشکاه بی خیالیولی چه جوری!!

بازم وقت دارین من فعلا برنده را اعلام نمی کنم...