آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

عجب منشی ناقلایی دارم من....

عجب منشی ناقلایی دارم من....
 
صبح که داشتم بطرف دفترم می رفتم منشیم ژانت بهم گفت:
 صبح بخیر آقای رئیس، تولدتون مبارک! از حق نمیشه گذاشت،
 احساس خوبی بهم دست داد از اینکه یکی یادش بود.
تقریباً تا ظهر به کارام مشغول بودم. بعدش ژانت درو زد و اومد
 تو و گفت: میدونین، امروز هوای بیرون عالیه؛ از طرف دیگه امروز تولدتون هست، اگر موافق باشین با هم برای ناهار بریم بیرون،
 فقط من و شما!
خدای من این یکی از بهترین چیزهائی بوده که میتونستم انتظار
داشته باشم. باشه بریم. برای ناهار رفتیم و البته نه به جای همیشه‌گی. برای نهار بلکه باهم رفتیم یه جای دنج و خیلی
اختصاصی. اول از همه دوتا مارتینی سفارش داده و از غذائی
عالی در فضائی عالی تر واقعاً لذت بردیم.
وقتی داشتیم برمی‌گشتیم، ژانت رو به من کرده و گفت: میدونین،
 امروز روزی عالی هست، فکر نمی‌کنین که اصلاً لازم نباشه
برگردیم به اداره؟ مگه نه؟ در جواب گفتم: آره، فکر میکنم همچین
 هم لازم نباشه. اونم در جواب گفت: پس اگه موافق باشی بد
 نیست بریم به آپارتمان من.
وقتی وارد آپارتمانش شدیم گفتش: میدونی رئیس، اگه اشکالی
 نداشته باشه من میرم تو اتاق خوابم. دلم میخواد تو یه جای
 گرم و نرم یه خورده استراحت کنم.
خواهش می کنم در جواب بهش گفتم. اون رفت تو اتاق خوابش
و بعداز حدود یه پنج شش دقیقه‌ای برگشت. با یه کیک بزرگ
تولد در دستش در حالی که پشت سرش همسرم، بچه‌هام
 و یه عالمه از دوستام هم پشت سرش بودند که همه با هم
 داشتند آواز «تولدت مبارک» رو می‌خوندند..
نظرات 1 + ارسال نظر
شال و کلاه شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.shalokolah.blogfa.com

بلا خره تولد کیه؟

سر که نمیزنین؟

ارتباط هم که همه جوره قطع شده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد