آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

ماه تولد-عناصر و سمبل ها......

ماه تولد-عناصر و سمبل ها......

فروردین:

برج: حمل

شعار: من هستم

سمبل: قوچ

سیاره: مریخ

عنصر وجود: آتش

سنگ خوش یمن: الماس

رنگ محبوب: زرد-قرمز روشن

اردیبهشت:

برج: ثور

شعار: همه چیز مال من

سمبل: گاو نر

سیاره: زهره

عنصر وجود: خاک

سنگ خوش یمن: یاقوت کبود

رنگ محبوب: آبی-صورتی-بنفش

خرداد:

برج: جوزا

شعار: من فکر میکنم

سمبل: دو قلو ها

سیاره: عطارد

عنصر وجود: هوا

سنگ خوش یمن: زرد کبود

رنگ محبوب:زرد-سبز-آبی

تیر:

برج: سرطان

شعار: من احساس میکنم

سمبل: خرچنگ

سیاره: ماه

عنصر وجود: آب

سنگ خوش یمن: مروارید

رنگ محبوب: خاکستری-آبی-سبز

مرداد:

برج: اسد

شعار: من اراده می کنم

سمبل: شیر

سیاره: خورشید

عنصر وجود: آتش

سنگ خوش یمن: یاقوت زرد

رنگ محبوب: رنگهای غروب خورشید

شهریور:

برج: سنبله

شعار: من تحلیل می کنم

سمبل: فرشته

سیاره: ولگان-مرکوری

عنصر وجود: خاک

سنگ خوش یمن: عقیق سبز

رنگ محبوب: خاکستری-سبز

مهر:

برج: میزان

شعار: میل به تعادل

سمبل: ترازو

سیاره: ونوس

عنصر وجود: هوا

سنگ خوش یمن: الماس

رنگ محبوب: قهوه ای

آبان:

برج: عقرب

شعار: من آرزو می کنم

سمبل: عقرب

سیاره: پلوتون

عنصر وجود: آب

سنگ خوش یمن : سیلیس

رنگ محبوب: قرمز تیره

آذر:

برج: قوس

شعار: من میبینم

سمبل: اسب با سیمای انسان

سیاره: مشتری

عنصر وجود: آتش

سنگ خوش یمن: فیروزه

رنگ محبوب: ارغوانی

دی:

برج: جدی

شعار: استفاده میکنم

سمبل: بز

سیاره: زحل

عنصر وجود: خاک

سنگ خوش یمن: عقیق رنگارنگ

رنگ محبوب: قهوه ای

بهمن:

برج: دلو

شعار: من میدانم

سمبل: مرد برهنه و دلو

سیاره: اورانوس

عنصر وجود: هوا

سنگ خوش یمن: یاقوت

رنگ محبوب: آبی آسمانی

اسفند:

برج: حوت

شعار: استقلال

سمبل: ماهی

سیاره: نپتون

عنصر وجود: آب

سنگ خوش یمن: زمرد

رنگ محبوب: سایه ابی -سبز دریایی

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
با.... چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام . خوبید؟ میبینم که زدید تو کار طالع بینی ؟؟/تبریک میگم اگه میشه طالع من رو هم پیش بینی کنید؟؟؟؟!!!!!!!

سلام
باغ رویاهای عزیزم.
می بینم دوباره وبلاگ را راه انداختی.
آفرین.
این عکس ها خیلی زیبا بودن ولی نمی دونم کجا نظر برارم.
بای

یاسمنگولی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:51 ب.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

پیام یاسمنگولی پس از انتخابات :
" بسیار مسّرت زده شده ایم
که خدمتتان چیزی را عرض بنماییم
ما هم اکنون به عنوان یکه تاز
شورای شهر یاسمنگول آباد مرکزی
از راه دور روی ماه همه را بوسیده
و بر شما سلام و تهنیت می فرستیم .
ملت غیور یاسمنگول آباد مرکزی
از اینکه با رأی خود به ما و مکتب یاسمنگولیزم
سر نوشت یاسمنگول آباد رابه سوی تکنولوجی! رقم زدید
احساس غرورو شعف و بزرگواری می نماییم.... "

درووووووووووووووووود
شب یلدای شما خوش
ببخشید شما پیشی فراری منو ندیدی؟

پرنده ی بی آسمون چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:55 ب.ظ http://saranjamhaye-bi-anjam.blogsky.com

سلا سلام

مرسی بابت طالع ها
منم خیلی توی این جور مطالب هستم
واسه رنگ مورد علاقه متولد تیر ناه نقره ای رو هم اضافه کنید
کاملا اثبات شده


راستی اگه از شیراز هستی واسه من آف بزار و به من خبر بده
میخواییم یه قرار کاملا دخترونه بین وبلاگ نویسهای بلاگ اسکای ترتیب بدیم
میتونین بیاین؟
منتظرم.

آرامیس چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:12 ب.ظ http://mem00l.blogsky.com

خدایا ... همه اونایی که دلاشون آسمونیه نگاهشون بارونیه خنده هاشون بی ریاس گریه هاشون رنگ یه دنیا شبنمه به همه چیزایی که تمنای درونیشونه برسن

سلامم
مر سی سر زدید ولی وبلاگتون باز نمی شد. بای

پویا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:24 ب.ظ

آره علاقه زیادی دارم
عکسارم سایت متالیکا برام میل زد

باغ رویاها جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام . خوبی؟من به روز شدم خوشحال میشم به من هم سری بزنی؟؟؟؟؟/

احسان پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ق.ظ http://www.es2info.com

جالب بود. ممنون

ساره سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

متشکرم جالب بود خیلی به دردم خورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد