آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

مکس...

Image hosting by TinyPic

از قدیم گفتن بعضی ها مهره ما دارن ولی اونا نمی خوان باور کنن؟؟

آنهن بیش از ۳۰۰۰ خواستگار(خاطر خواه)دارند.

اون ها بدونه اینکه بفهمن این مهره رو می خورن.

مثلا این عکس ماله آقای مکس(محمد) است.

به این عکس توجه کنید!!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
ازوم بروم. یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ق.ظ

الحق که راست گفتی ولی میتونستی تو پرانتز یکی دیگه رو هم اضافه کنیاااااااااااااا....

مثلا کی آقا یا خانم محترمه ناشناس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ق.ظ

مرسی که به من لطف داری؟

اما من اینجوریا که می گی نیستم باور کن

نیلوفر سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام به خانم های محترم
ولی من فکر نکنم مخمد به این بامزگی ها باشه . نظر شما چیه؟


پ پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:12 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
عکس با حالی بود

پیمان شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام عزیزوم
این عکس که بیشتر شبیه تو هست
مخصوصا موهاش
جالب بود موفق باشی

پویا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

پاشو بیا عکسو ببین

نیلوفر دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.pegah-eshgh.blogfa.com

بازم سلام خانم های محترم
من نیلوفر م
حالا چه رابطه ای باهم داریم و می تونید از خود محمد بپرسید
خوشحال می شم پاسخش رو واسم بنویسید
اگه دوست داشتید به من هم سر بزنید
موفق باشید

بهار پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:41 ب.ظ

این مهره مار یا گیلاس ؟ احتمالا اقای مکس زیاد گیلاس خورده !اشتباه گرفتی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد