آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

الو..............

این آیدا ناز و خوشکل بیخود می کند....

آیدا باید بمونه....

حالا هرکی با من موافق نظر بزاره.......

(لطف کنید نظرهایی بزارید که آیدا نظرش عوض بشه)

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد)فرشید سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام بی مقدمه نرو


تو هم مثل من نمی تونی دووم بیاری نرو

تو هم مثل من تو غصه کم میاری نرو

نرو...

تو هم میپوسی می میری بی من نرو

تو هم طاعون غم می گیری ای من نرو

نرو...

تو که می دونی من بی تو, تو بی من یعنی حسرت

تو که می دونی بی جواب می مونه عشق و عادت

تو که میدونی کم میشم تو که می دونی کم میشی

تو که میدونی هم آغوش غم میشی

نرو...

حالا میخوای چیکار کنی ؟با این وجود بازم می خوای بری؟

میثم ۱ یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ق.ظ

آیدا خان م شما میمونی به هر قیمتی که شده . وگرنه با من طرفی ... زت زیاد

(ایشالا میمونی و با مشکلات مقابله میکنی)
جدی نگیر .
بیخی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد