آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

...

آخرین جرعه این جام

همه می پرسند:

چیست در زمزمه ی مبهم آب؟

چیست در همهمه ی دلکش برگ؟

چیست در بازی ان ابر سپید

روی این آبی آرام بلن

که تو را می برد این گونه به ژرفای خیال؟

چیست در خلوت تنهایی کبو تر ها؟

چیست در کوشش بی حاصل موج؟

چیست در خنده جام؟

که تو چندین ساعت

مات و مبهوت به آن می نگری؟

 

 

-نه به ابر

نه به آب

نه به برگ

نه به این آبی آرام بلند

نه به این خلوت خاموش کبو تر ها

نه به این آتش سوزنده که لغزنده به جام

من به این جمله نمی اندیشم.

 

من مناجات درختان را هنگام سحر

رقص عطر گل یخ را با باد

نفس پاک شقایق را در سینه کوه

صحبت چلچله ها را با صبح

نبض پاینده هستی را در گندم زار

گردش رنگ و طراوت را در گونه ی گل

همه را می شنوم.

           می بینم.

من به این جمله نمی اندیشم.

 

به تو می اندیشم ای سرو پا همه خوبی

تک و تنها به تو می اندیشم.

همه وقت

 همه جا

من به هر حال که باشم به تو می اندیشم.

تو بدان این را… تنها تو بدان!

تو بیا با من…تنها تو بدان!

 

جای مهتاب به تاریکی شب ها تو بتاب

من فدای تو..به جای همه گل ها تو بخند.

اینک این من که به پای تو در افتادم باز

ریسمانی کن از ان موی دراز

تو بگیر

تو ببند.

تو بخواه.

 

پاسخ چلچله ها را تو بگو!

قصه ی ابر هوا را تو بخوان!

تو بمان با من تنها تو بمان.

در دل ساغر هستی تو بجوش

من همین یک نفس از جرعه ی جانم باقی ست

آخرین جرعه ی این جام تهی را تو بنوش!

 

 

                               تقدیم به گل سر سبد وبلاگ آیدا

نظرات 7 + ارسال نظر
پویا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.pooyamcs.blogsky.com

سلام
وبلاگ با حالی دارین تبادل؟

پویا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:58 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام لطف کنید اسم لینک منو این بزارین
متال مستر
لینک شما رو گذاشتم

با..... پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام . خوبید؟چه متن زیبایی نوشتی .خیلی وقت بود دنبال این متن میگشتم . ممنون .مثل همیشه آفرین

پویا پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:03 ب.ظ

شرمنده
میشه ۳ تا نقطه ی جلوی اسم لینکو بردارید؟
هر وقت خواستید لینک اضافه کنید

hoda پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ب.ظ

این آیدا تحفس مارال جون؟:d

نیلوفر دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.pegah-eshgh.blogfa.com

سلام
ببینید آیدا گل سرسبده یا گل سرسبدش یکی دیگست؟

ببین عزیز مر سی بابت نظراتت .
گل سر سبد وبلاگ آیداست.

احمد چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ http://eshghi64.blogfa.com

خیلی خوبه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد