آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

بازی با کلمات...

رو کم کنی سایت کافی پارس:

 

بادکنک : زندان هوا

پاک کن : مالش بر دانش

چاقو: تو دل برو
چنگال : یکی بود یکی نبود یا قاشق تابستونی

حمام : پاکستان و یا زنده شورخونه

کفش : نفر بر زرهی

پول : آجیل مشکل گشا

نوشابه : چای عزادار

هاونگ : لهستان

یک عدد شلوار لی : لیوان
دو عدد شلوار لی : لی لی
سه عدد شلوار لی : تریلی
چهار عدد شلوار لی : چارلی
پنج عدد شلوار لی : خیلی

سوسک : کابوس خانومها

دوش : آب چرخ کن

گوشت کوب : ماساژور گوشت

آسانسور : تاکسی دیواری

زنبیل : صف نگهدار

عینک : ویترین چشم

پلک : کرکره چشم

مهتابی : لوله درخشان

زلزله : عطسه زمین

قوری : آقابالاسر سماور

میخ : توسری خورچکش

تیغ : قاتل مو

آئینه : من درش پیدا



نظرات 5 + ارسال نظر
عباس جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ب.ظ http://love-bazar.mihanblog.com/

سلام وبلاگ بتحالی داری
من لینک وبلاگتو توی وبلاگو گذاشتم
اگه می شه شما هم بذارید
ممنون

Amir جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ب.ظ http://Amirina.blogfa.com

سلام
ببخشید، نمی دونستم که به من لینک دادین، دستتون درد نکنه و خیلی ممنون
ولی کاش اگه میشد اسم لینکمو Amirina میذاشتین
دو تا تشکر دیگه:
یکی اینکه میاید و سر میزنید و نظر نمیدید!
دومی اینکه اینقدر به ما مردها لطف دارین و ازمون تعریف میکنید

با..... یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام . خوبی؟ای ول دستت درد نکنه با این مطلبی که نوشتی ؟باشه طلبت .....شوخی کردم .. متنت مثل همیشه عالی عالی عالی!!!!

با..... دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ق.ظ

اگر عشق با تو بیاید به پرستاری من

شب هجران نکند قصد دل آزاری من
.....................................................
سلام . خوبید؟من به روز شدم خوشحال میشم به کتبه من سری بزنید.در پناه حضرت مهر باشید

محمد دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام

خوبید انشا الله تعالی

شرمنده من مدتی از عرصه هنر وبلاگنویسی دور بودمو نتونستم وبلاگارا بخونم
البته شما هم همچین فعال نبودینا

نه خداییش کدوم از اصطلاحا که تو وبلاگ نوشتیم باحالتره
خوب معلومه ....من

راستی بچه ها چطورن؟

بازم به شما که هر از گاهی احوالی میپورسی...

مرسی بهرخال
سلام برسونید

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد