آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

جواب...........

سلام.........

جواب مسابقه هوش هیچی بود......

چون هیچی رو  فقرا دارن ولی نمی خوانش.

پولدارا ندارنش و نمی خواهنش.

هیچی از خدا بهتر نیست واز شیطون بدتر نیست!!!!!!

می دونم فکر می کنین سر کا ریه ولی اگه فکر کنین این جواب

منطقیه!ولی برنده نداشتیم.

اما......

 برنده  مسابقه سرگرمی... 

می دونم جوایز قابل شمارو نداره....

با علی .ز موافقم من هدف ندارم.(زدی به هدف..ولی راه حل؟؟)

با علی.۱ موافق نیستم چون نه من قاتلم نه قصد ازدواج دارم.

با پیمان و ساناز موافقم خیلی به خودکشی فکر کردو ولی من ترسو تر

از این حرفام(پیشی من اول حلوای تو رو می خورم)

با میلادو افشین موافق نیستم چون من منتظر کسی هستم نمی تونم

برم سفر..و موبایل هم ندارم.

با پوری هم مخالفم چون آیدا کاری برام نمی تونه بکنه؟

با محمد موافقم تا دانشکاه بی خیالیولی چه جوری!!

بازم وقت دارین من فعلا برنده را اعلام نمی کنم...

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
iron سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ق.ظ http://avirin.blogsky.com

جواب میخوای ؟؟؟ ۱ گوشه افتاده همین نزدیکیا اما کسی دنبالش نیست . اون جواب منم . اون ۱ پایست. اون زندگی خیلی خوبه اون خودتی . اون .................................... اون جواب ۱ جا خیلی دور خیلی اون پشتاست هالا من جایزه میدم خودت پیداش کن

محمد کافی نت چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:52 ب.ظ http://cafenetpars.blogfa.com

سلام

من کاری به این کارا ندارم .

من جایزمو می خوام

یالا زود باش

پیشی شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ق.ظ

خوب عزیزم این همه راه پیش پات گذاشتیم شما که با هیچکدامش موافق نیستی
هیمین وضعیت فعلی را ادامه بده تا ببینیم کی خودکشی میکنی ما یک حلوایی بخوریم
فکرش و بکن واقعا حلوای تو خوردن داره
اه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد