آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

همسر یابی......

برای یافتن همسر مناسب خود به ما مراجعه فرمایید:

 

پسری هستم ۲۴ ساله متولد ۱۱ تیر؛ دارای یک عدد کافی نت به متراژ

 ۱*۱ میلی متر ؛ دارای یک فقره ۴۰۵ سورمه ای با شیشه های دودی ..؛

 صندلی های آخر هم همیشه رزرو دختران است ؛کفش زیبای دارم که متناسب 

 با قدم است ؛ولی فقط تفاهم مهمه استدعا دارم ...؛ عاشق بچه اونم از نوع ۶ قلوش ؛

دارای توانای ارتباط راحت با دختران ؛ موجودی کاملا احساساتی ؛ 

عاشق تی شر ت های کرمی رنگ با یقه ی باز

 دارای گواهینامه ی ایزو ۹۰۰۲ به علت کارکرد بالا.

 

همسر دلخواه  :

خواهان دختری هستم حدودا زیر ۲۴ سال ؛ دارای توانای بالا در حسابداری ؛

 عاشق خاله بازی با پاسور ؛عاشق پیشه ؛ خوش سلیقه ؛ مودب ؛ با اصالت ؛

 توانای بالا در ۶ قلو آوردن ؛ترجیحا اول اسمش س باشه بهتره..

 

نظرات 5 + ارسال نظر
hoda پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:30 ق.ظ

salam..khobin?:D bimarefata....in agahi vase ki hast hala?cheghad injori ke shoma tarif kardin naze in pesar:^O

محمد پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام

تیریک عرض می کنم افتتاح این موسسه واقعا لازم بود واسه بعضیا

چقدر شما دو تا به فکر جونا هستین

حالا این وصفیاتی که نوشتین در مورد کی بود؟

میدونم که من نیستم

اخه به من که اصلا نمی خورد

ثمین پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:01 ب.ظ http:///www.amizmalakh.blogfa.com.

che jalab che makhfii???????............jaleb bod vali khaili gira nabod

میثم۱ یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 ق.ظ

من آژ کردم سر بزن
مرسی

تنها دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام
چه دوستان خوبی هستید شما مارال خانم وآیداخانم ، ولی من یه پیشنهاد دیگه دارم بهترنیست مثل خاله خانمها چادروچاقچورکنید وراه بیفتید برید خونه ها واسه این آقا زاده خواستگاری کنید ،اینجوری یه ازدواج سنتی ومحکم هم پایه ریزی می شه وباعث می شه که بقیه هم یادبگیرن،فکرکنم اینجوری بهتربتونید اون خانم (س)رو انتخاب کنید تااینکه آگهی بزنید.امیدوارم موفق باشید وزودترهم این دوستتون رو خواهرانه به سلامتی به سرخونه وزندگیش ببرید؛راستی منم عروسی دعوت ،قبول؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد