آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

سلام .............

آیدا خانوم ما واقعا شرمنده شد

مرسی از این همه لطفی که به من دارین...

پوریا جان من به شما قول میدم که تا آخر نمایشنامه شما و مارال رو تنها نذارم....

از فرشید خان هم به خاطر اون شعر زیباشون تشکر می کنم ...

از بقیه دوستان هم کمال تشکر را دارم .

نظرات 5 + ارسال نظر
کورش چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ق.ظ http://fitco1.blogfa.com

سلام دوست خوبم!
مرسی از اینکه به ما لینک دادی
ما هم لینکتو گذاشتیم
بای بای

محمد کافی نت چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام خوشالیم اومدی
اومدی اومدی اومدی چه خوب کردی اومدی
روزای خالی دلمو غروب کردی اومدی
اومدی وقتی که اشکم لحظهء چکیدنش بود
وقتیکه غنچهء لبهام صبح خوب چیدنش بود
اومدی وقتیکه بارون میومد رو طاق ایوون
وقتیکه پرندهء عشق لحظهء رسیدنش بود

اومدی وقتیکه دلگیر بودم
تو خودم اسیر و زنجیر بودم
اومدی مثل یه خورشید اومدی
وقتی از بود و نبود سیر بودم

اومدی اومدی اومدی چه خوب کردی اومدی
روزای خالی دلمو غروب کردی اومدی

تو که اومدی هوای شب من رنگ سحر شد
اومدی با تپش عشق همه جا زمزمه سر شد
تو که اومدی بهار گونه هام رنگ دگر شد
گل تازه جون گرفته روی شاخه تازه تر شد

اومدی وقتیکه دلگیر بودم
تو خودم اسیر و زنجیر بودم
اومدی مثل یه خورشید اومدی
وقتی از بود و نبود سیر بودم

پیمان پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:31 ق.ظ http://www.ghaliooooon.blogsky.com

سلام علیکم
نرو تو هم مثل من نمی تونی دووم بیاری تو هم ...........................

متین جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام
من هم واقعا خوشحالم که بر گشتی
و این مارال خانوم رو تنها نزاشتین
مارال تو هم هواشو داشته تا ۲باره.......
باشه؟/؟؟
ممنونم

شیما پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ق.ظ http://loliloli.persianblog.com

منکه واقعا گیج شدم... آیدا و مارال شمائید... پس پوریا و فرشاد کین این وسط؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد